همه چیز با رادین

تیم ما تشکیل شده از افرادی با اراده و پر تلاش که از میان تمام سختی‌های شخصی و شغلی تصمیم گرفتند یک سوال مشترک را جواب بدهند، این سوال :
چگونه مسیر طولانی و سخت را برای هم کوتاه و هموار کنیم ؟

s f

اطلاعات تماس
تهران - فلکه اول شهران - نبش آبشناسان - پلاک 43 - واحد 203
تهران
infol@radinma.ir
982191009449+
همراه با رادین

کلینیک کسب و کار رادین

هر برند یک داستان

وقتی می گوییم هر برند یک داستان، یعنی داستان سرایی برای برندها واجب است. چرا شما باید در ابتدای محتوای خودتان از داستان استفاده کنید؟ داستان ها میتوانند در جذب و نگهداشت مخاطب تاثیر به سزایی بگذارند.

از خودتان بپرسید اگر متن من آنقدر که باید قوی نباشد که مخاطب را به انتها برساند چه اتفاقی می افتد. اولین اتفاق از دست دادن مخاطب است و دوم اینکه شما به خاطر اینکه از داستانتان در جای درستی استفاده نکرده اید آن را از دست دادید.

همیشه این را به یاد داشته باشید داستان ها احساسات انسان ها را درگیر میکنند و این همان بخشی است که فرآیند فروش درآن انجام میشود یعنی احساسات .
یادتان باشد داستان فروش شما وقتی اثر بخش و تاثیر گذار است که مختص حال خریدار شما ساخته و پرداخته شده باشد. ولی لازم نیست نگران باشید شما میتوانید یک سناریو کلی فروش را تدوین کنید ولی هیچوقت انتظار نداشته باشید که این سناریو یکسان اثر بخشی سناریو و داستانهای اختصاصی مشتری های شما را داشته باشد .

بیشتر بدانید :   هدف های فروش

هرچقدر شما بتوانید بیشتر از مشتری خودتان اطلاعات کسب کنید یک قدم به داشتن یک داستان قوی و موثر نزدیکتر هستید و میتوانید به یک فروش موفق امیدوارتر باشید. پس یادتان نرود تا جایی که میتوانید درباره مشتری خودتان اطلاعات جمع کنید چون داستان شما به لطف همین اطلاعات کامل میشود .

به عنوان مثال:

شما وارد یک مذاکره ی فروش و جذب سرمایه گذار شده اید ، طرف مذاکره ی شما پسری دارد که در سن دانشگاه است و شما از این مساله مطلع هستید .

شما میتونید به این موضوع اشاره کنید که چقدر برای شما و شرکتتان این موضوع اهمیت دارد که جوانان بتواند در رشته ی مورد علاقشان درس بخوانند و یکی از سیاست های شرکت شما این است که از جوانان متخصص حمایت کند و فضای مناسبی برای این افراد ایجاد کند.

به همین سادگی!

ارسال یک نظر