همه چیز با رادین

تیم ما تشکیل شده از افرادی با اراده و پر تلاش که از میان تمام سختی‌های شخصی و شغلی تصمیم گرفتند یک سوال مشترک را جواب بدهند، این سوال :
چگونه مسیر طولانی و سخت را برای هم کوتاه و هموار کنیم ؟

اطلاعات تماس
تهران - فلکه اول شهران - نبش آبشناسان - پلاک 43 - واحد 203
تهران
infol@radinma.ir
982191009449+
همراه با رادین

کلینیک کسب و کار رادین

تبلیغات-نمایشی-,-آشنایی-و-مقایسه

تبلیغات نمایشی , آشنایی و مقایسه

تبلیغات نمایشی چه مدل تبلیغاتی هستند؟

تبلیغات نمایشی یک مدل دیگر از قدیمی ترین روشهای تبلیغات آنلاین می باشد که مختصر شده ی Cost per mile  است که در فارسی به  تبلیغات به ازای بازدید گفته میشود و چون از کلمه Mile که در زبان لاتین به معنای ۱۰۰۰ میباشد درواقع همان cpm, استفاده شده است بنابراین کسی که تبلیغ میکند باید به ازای ۱۰۰۰ بازدید بودجه ایی را در نظر بگیرد .دراین نوع مدل تبلیغاتی برخلاف تبلیغات کلیکی که به ازای هر کلیک از بودجه تبلیغ دهنده کم میشود،در صورتیکه آگهی تبلیغ توسط کاربر دیده شود از بودجه تبلیغ دهنده کم میشود.

نحوه محاسبه تبلیغات نمایشی

یک نمایش، به بازدید یک مشتری بالقوه که تبلیغ را دیده است میگویند.که محاسبه آن از تقسیم کل هزینه تبلیغ به تعداد کل نمایش ها به دست می آید و این عدد در ۱۰۰۰ ضرب میشود. که این عدد در برآورد هزینه های کل کمپین تبلیغاتی بسیار موثر میباشد.

بیشتر بدانید :   برترین زنان کارآفرین 2018

مزایا

در این نوع تبلیغات به دلیل اینکه پرداخت به ازای بازدید انجام میشود فقط میتواند برای افزایش آگاهی از برند و رساندن یک پیام خاصی به کاربر استفاده شود و به دلیل قدیمی بودن این مدل،بازدهی بالایی نسبت به مدلهای دیگر تبلیغاتی نخواهند داشت و متدهای جایگزین که در ادامه به تفاوت آنها می پردازیم کارایی بیشتری نسبت به تبلیغات نمایشی دارند.

مقایسه تبلیغات نمایشی با تبلیغات بنری :

  • هدف کمپین تبلیغات نمایشی فقط دیده شدن تبلیغ و افزایش اگاهی برند می باشد.
  • هدف کمپین تبلیغات کلیکی ،کلیک کردن بر روی تبلیغ که باعث افزایش نرخ کلیک میشود
  • در تبلیغات کلیکی به دلیل افزایش نرخ کلیک،سود آوری کمپین تبلیغاتی بیشتر خواهد بود.
  • در این نوع تبلیغات چون کاربربروی تبلیغ کلیک نمیکند درنتیجه برای کمپین تبلیغاتی ممکن است سود آوری پایین تری نسبت به تبلیغات کلیکی داشته باشد.
  • هدفگذاری در تبلیغات کلیکی نسبت به تبلیغات نمایشی بالاتر می باشد.

معایب و روشهای جایگزین آن

با توجه به سنتی بودن این مدل تبلیغات، تبلیغات نمایشی در زمان حضور تازه تبلیغات آنلاین، فعالیت خود را داشته است.ولی با توجه به گذشت زمان و تغییر در روند تبلیغات و پیشرفت علم دیجیتال مارکتینگ،کسب و کارها به دلایلی مانند هزینه بالا و سراسری بودن این تبلیغات در فضای وب نمیتوانستند مخاطب هدفمندی را جذب کنند به همین دلیل متدهای تبلیغات موثرتری جایگزین تبلیغات نمایشی شده اند که در ادامه به توضیح آن میپردازیم:

بیشتر بدانید :   کتاب مدل جهانی دیسک معجزه ارتباطی هزاره سوم

 

روشهای جایگزین 

با توضیحاتی که در رابطه با عدم موثر بودن تبلیغات نمایشی در بالا آوردیم و همچنین گسترش مدلهای تبلیغاتی آنلاین،کسب و کارها تمایلی زیادی به استفاده از تبلیغات کلیکی و cpa پیدا کرده اند و دلیل آن هم این است که این مدل تبلیغات به دلیل اینکه کاربر بر روی بنر تبلیغاتی کلیک میکند،مخاطب هدفمندی را خواهد داشت و همچنین هزینه کمتری نسبت به تبلیغات نمایشی برای کسب و کارها دارند.  تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات بنری و تبلیغات محتوایی تا زمانیکه کاربر بر روی تبلیغ کلیک نکند هزینه ایی از تبلیغ دهنده کم نخواهد شد.و در تبلیغات cpa مانند ثبت نام در فرم سایت،نصب اپلیکشن،عضویت در خبرنامه،دانلود و … تا زمانیکه اکشن خاصی صورت نگیرد هزینه ایی از تبلیغ دهنده کم نخواهد شد.

 

 

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با تبلیغات نمایشی و مزایای آن صحبت کردیم لازم است که بگوییم شبکه تبلیغاتی مدیااد که از تابستان سال ۱۳۹۶،فعالیت خود را در زمینه تبلیغات آنلاین شروع کرده است آماده ارایه خدماتی با کیفیت در زمینه تبلیغات کلیکی و cpa به مشتریان خود میباشد و اگر برای اجرای کمپین تبلیغات کلیکی و cpa خود نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید،و با ثبت نام درپلتفرم شبکه تبلیغاتی مدیااد، میتوانید کمپین خود را آغاز کنید.

بیشتر بدانید :   تلاش کن و شکست بخور!

 

 

 

ارسال یک نظر