همه چیز با رادین

تیم ما تشکیل شده از افرادی با اراده و پر تلاش که از میان تمام سختی‌های شخصی و شغلی تصمیم گرفتند یک سوال مشترک را جواب بدهند، این سوال :
چگونه مسیر طولانی و سخت را برای هم کوتاه و هموار کنیم ؟

اطلاعات تماس
تهران - فلکه اول شهران - نبش آبشناسان - پلاک 43 - واحد 203
تهران
infol@radinma.ir
982191009449+
همراه با رادین

کلینیک کسب و کار رادین

راه اندازی کسب و کار

اصول راه اندازی کسب و کار موفق

راه اندازی کسب و کار مستقل یکی از دغدغه هایی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد مشغول کرده است. البته خود راه اندازی کسب و کار به تنهایی یک دغدغه به شمار نمی رود بلکه اصول و اقدامات مورد نیازی که منجر به موفقیت یا شکست یک کسب و کار می شود از مواردی بسیار حیاتی چنین اقدامی به حساب می رود.

خودتان را بشناسید

سطح انگیزشی واقعی خود ، میزان پولی را که می توانید ریسک کنید را تعیین کنید و آنچه را که می خواهید برای موفقیت انجام دهید انجام دهید. مطمئناً ، همه ما می خواهیم میلیون ها تومن درآمد به دست آوریم.

اما برای رسیدن به آن هدف آماده از دست دادن هستید؟ چند ساعت در هفته به طور مداوم کار می کنید؟ تا چه اندازه از منطقه راحتی خود دور هستید؟ خانواده شما تا چه اندازه با شما همراه خواهند شد؟ برای موفقیت ، برنامه های شغلی خود را هم راستا با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود نگه دارید

 

تجارت مناسب را برای خود انتخاب کنید

 فرمول قدیمی – نیاز پیدا کنید و آن را برطرف کنید – هنوز هم کار می کند. همیشه کار خواهد کرد نکته اصلی موفقیت در یافتن نیازهایی است که می توانید بر طرف کنید ، و البته اینکه آیا این نیاز یافت شده درآمد کافی برای ایجاد یک تجارت سودآور را فراهم می کند؟

بیشتر بدانید :   راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

مطمئن شوید که برای آنچه می خواهید بفروشید بازاری وجود داشته باشد

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که استارتاپ ها انجام می دهند این است که تصور میکنند بسیاری از مردم تمایل به خرید محصول یا خدمات خاص آنها را دارند. و صاحبین مشاغل تنها بدلیل علاقه شخصی به ایده خود یا رویارویی با یک یا دو فرد آشنا که از محصول یا خدمات آنها استقبال میکنند دچار چنین تصوراتی می شوند.

مشتری بالقوه را بشناسید

هیچ وقت برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن، بازار مصرفی غیر واقعی برای خود مجسم نکنید. در مورد ایده خود تحقیق کنید. با چشم اندازهای بالقوه واقعی (که خانواده و دوستان نیستند) صحبت کنید تا بدانید که دیگران نیز علاقه مند به خرید محصول و بهره گیری از خدمات شما هستند. و اگر علاقه مند بودند ، آن محصول یا خدمتی که بابت آن حاضر به پرداخت پول هستند دارای چه کیفیت هایی است.

بیشتر بدانید :   کسب وکاری نوپا به نام استارت آپ

در مورد رقبا تحقیق کنید

 مهم نیست که چه نوع شغل یا فعالیتی را شروع کنید، رقبای خود را خواهید داشت. حتی اگر هیچ یک از مشاغل دیگر دقیقاً چیزی را که شما قصد فروش آن را دارید تولید نکنند ، احتمالاً محصولات یا خدماتی دیگر که مشتریان هدف شما برای برآورده کردن نیاز خود استفاده می کنند وجود دارد.

برای موفقیت ، باید در این رقابت تحقیق کنید و تا حد امکان اطلاعاتی در مورد آنچه آنها می فروشند و چگونگی فروش آن را پیدا کنید. تحقیقات رقابتی نیز کاری است که باید بطور مداوم برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

برای موفقیت برنامه ریزی کنید

 اگر به دنبال سرمایه گذار نیستید و مبالغ هنگفتی را در کار خود قرار نمی دهید ، ممکن است نیازی به یک برنامه کاری پیچیده نداشته باشید ، اما هنوز نیاز به یک برنامه دارید – برنامه ای که هدف شما را مشخص کند – مقصد شما را نمایان کند – و سپس حداقل منابع و فعالیت های مورد نیاز برای موفقیت کسب و کار شما را بیان کند.

بیشتر بدانید :   همه چیز درباره ی کسب و کار الکترونیک

 با پیشرفت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و رقابت ، این برنامه تغییر خواهد کرد ، اما همچنان به شما کمک می کند تا در جهت اهداف صحیح متمرکز و پیشرو باشید. برای تدوین برنامه اصلی می توانید از برگه برنامه ریزی مشاغل استفاده کنید.

تعلل نکنید

برخی از افراد توصیه می کنند که صاحبان مشاغل شغل خود را تا پیش از بررسی آخرین جزئیات کسب و کار مورد نظر برای شروع کار ، پیش نبرند و کاملاً مطمئن هستند که این کار به سود خواهد انجامید. مشکل این رویکرد این است که منجر به تعلل می شود.

هیچ کس واقعاً تمام این قطعات را در دست ندارد – حتی پس از شروع کارشان. شما باید در بازار تحقیق کنید ، یک برنامه احتیاطی در کار خود داشته باشید و کارهایی مانند دریافت شناسنامه مالیاتی را انجام دهید ، در صورت لزوم ، با مقامات محلی هماهنگ کنید، و غیره. اما اگر قبل از راه اندازی سعی کنید همه چیز را کامل کنید ، ممکن است هرگز به شروع کار نرسید.

ارسال یک نظر